Mesut Özarslan ile Rasim Arı AK Parti Genel Merkezi'nde

AK Parti'ye geçişleri konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesi genel merkeze giriş yaptı.
ABONE OL
Abone Ol
Mesut Özarslan ile Rasim Arı AK Parti Genel Merkezi'nde
Haberler / Siyaset
25 Haziran 2026 Perşembe 15:29
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

AK Parti'ye geçiş yapan milletvekili ve belediye başkanlarına her hafta bir yenisi daha ekleniyor.

İKİ BELEDİYE BAŞKANI DAHA KATILACAK
Bugün gerçekleştirilecek Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda bu katılımlara yenilerinin eklenmesi bekleniyor. 

Bu isimler arasında en dikkat çekenleri ise Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı olarak öne çıkıyor. 

ÜÇÜNCÜ BİR BELEDİYE BAŞKANI DAHA KONUŞULUYOR
Özarslan'ın yanı sıra beraberindeki 7 bağımsız belediye meclis üyesinin de AK Parti'ye geçeceği ileri sürüldü.

Dün CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın da bugün AK Parti'ye katılabileceği konuşuluyor.

GENEL MERKEZE GELDİLER
Söz konusu iddiaların ardından gözler toplantıya çevrilirken sıcak bir gelişme yaşandı.

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL SİYASET DÜNYA MEDYA MAGAZİN SPOR YAZARLAR RÖPORTAJLAR PORTRELER ANKARA KULİSİ FOTO GALERİ VİDEO GALERİ KÜLTÜR SAĞLIK EKONOMİ TEKNOLOJİ ANALİZ TEKZİP
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Turktime